Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

B+!
2022. március 28. írta: Egon, az egér

B+!

Hétvégén a barátnőm jött hozzám, kimentem elé a Délihez. Hazafelé az Árpád fejedelem útján a külső sávban az előttem levő autó nagyon betartotta az ötvenet. Így a belső sávban, két autó között, ahol volt elég hely, az első után kicsaptam az indexet, néztem a visszapillantóban, hogy kényelmesen beférek még, és bevágtam az első autó után. Nem túl szorosan a seggére tapadva, mert az őskövület Toyotámban nincs ABS. Ez a nem megfelelő dinamika felhúzta az utánam jövő furgon vezetőjét, és idegesen rámdudált. Nem éreztem úgy, hogy villogóval meg kellene köszönnöm/bocsánatot kellene kérnem, bőven volt hely mögöttem még. 

Aztán hatvanöt alatt maradtam, mert annyival nem büntetnek még meg. Egy idő után elfogytak a külső sávból, ez már a Lajos utca végén volt, én meg nem mentem ki egyből a külső sávba. Ez már sok volt a mögöttem levő furgon vezetőjének,  elhajtott mellettem jobbról, majd a lehúzott ablakon át kikiabált, hogy:

-BAZDMEG!!!!

varosikozlekedes.jpg

Ő a külsőből egyenesen tovább a Lajos úton, én meg kanyarodtam el a Pacsirtamezőre. (Mondjuk, ha kimegyek a külsőbe, akkor pont nem tudott volna menni a Lajos út felé, így még jobb is volt neki, hogy a belsőben maradtam, de mindegy...) Ahogy mentünk tovább az Árpád híd felé, a barátnőm az anyósülésen elkezdett kuncogni. Kérdezem tőle, hogy mi van.

- Á, semmi, csak továbbgondoltam. Akár válaszolhattál volna neki úgy is, hogy "Jó, jó... vacsora után meg is fogom".

Azért előtte néztünk még két részt a Terápia harmadik évadából. Cinivel hármasban, ahogy szoktuk :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr2517791356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.03.29. 08:07:22

és birod a 3. évadot? Nekem az első után már a második is lejtmenet, de a harmadik az nagyon gáz volt már.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2022.03.29. 14:32:23

@Lorrh: A skacc a börtönben meg az erdélyi bácsi jó. A szupervízor(szerű) pénteki néni érdekes, pont most tartunk ott, hogy volt egy elég kínos jelenet (nem akarok spoiletrezni, ha láttad, tudom miről van szó), az most érdekel engem, hogy mi lesz a kifejlet belőle, valami pozitv vagy negatív vagy egyik sem :)
A barátnőmnet a demens-szerű színésznő irritálja. Én csak bealszom azokon a részeken :)
Most már végignézzük, de valóban nem túl nagy intenzitással haladunk vele.

Lorrh 2022.03.29. 20:38:24

@Egon, az egér: nekem max a börtönös srác volt élvezhető. Az erdélyi bácsi nagyon irritált. Meg az összes többi is. A doki szörnyen gáz személyiség lett.

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2022.03.30. 08:21:13

@Lorrh: Mi jókat nevetünk az erdélyi bácsin, szeretjük a tájszólását, meg a karakánságát, még ha nem is értünk vele egyet. Lehet, hogy mindketten jobban érintve vagyunk a múlt és jelen normái közötti feszültségekben.

A doki szörnyen gáz lett, én csak pislogtam a múltkori jelenete miatt. Viszont most már kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni belőle :)
süti beállítások módosítása