Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Randi + Home-office
2022. március 23. írta: Egon, az egér

Randi + Home-office

Dupla villámposzt! :)

Randiztunk vasárnap :) Mindkettőnknek sok munkája, elfoglaltsága volt, kicsit darálógépben voltunk, aztán jött a nagy ötlet, hogy menjünk el randizni. Végülis attól még randizhatunk, hogy van kulcsom a lakásához.

És milyen jól tettük! Szuper volt az indiai kávézónkban, a matchachino valami csoda, és elképesztően jót beszélgettünk.

matchachinojpg.jpgmatchachino1.jpg

 


 Kedden home-officeban voltam. Gyönyörű tavaszi idő volt, pomodoroban dolgoztam, szünetekben kávéztam, kimentem a teraszra. Cini is jött velem, rengeteg játszótársat talált itt :)

cini_jatszotarsak.jpg

Nagydoktori értekezésemben már 248 oldalnál tartok. Kicsit elakadtam vele most márciusban, mert bejöttek előre nem látott munkák, de már célegyenesre fordultam, első leirat meglesz április elejére, májusban be szeretném adni.

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr4517787700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása