Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Kirúgtak...
2022. január 24. írta: Egon, az egér

Kirúgtak...

...az aktuális zenekaromból. Hö... 

 

Baromira nem értem. Azt mondták, hogy nem működik a kémia. Meg hogy biztos éreztem én is. Nem éreztem... Az tény, hogy hangot adtam annak, hogy fegyelmezettebb zenekari próbákat szerettem volna. Tény, hogy szerettem volna, hogy sokadszor is eljátszunk számokat, amiket az énekesnőnk már unt. Az is tény, hogy a múlt heti próba után lett volna egy zenekari kocsmázás, amelyről kimentésemet kértem, mert fél 9-re kellett a csajomhoz kimenni a Délibe. De konkrétan maradt el már zenekari próba, mert másnak is családi programja volt.

 

Szóval nem értem. De már chatelek Messengeren a volt jazzfunk zenekarom tagjaival.

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr7016823194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása