Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Bento
2022. január 18. írta: Egon, az egér

Bento

Még mindig nincs időm blogolni, úgyhogy villámposzt. Mai ebédem :) OK, God, nem egy steak, de én nagyra becsülöm, hogy a nem-vegán csajom vegán ebédet készít nekem, ami egyszerre szemet gyönyörködtető, finom és egészséges. Tegnap epres-banános smoothie-t kaptam, meg köles túrós - csokis batyut, leveles tésztából.

Aztán majd írok posztokat, pl. kellene éves beszámoló, tervek, stb. Bejelentettem az igazgatónak decemberben, hogy meg fogom írni a nagydoktorimat, úgyhogy innen már nincs visszaút, nem csinálhatok segget a szajamból, legkésőbb nyár elejéig be kell adni. Kerestek a startup gyógyszerkutató cégtől, hogy menjek vissza másodállásban dolgozni. Vonz a dolog, de lehet, hogy túlvállalom magam.

A Déli pályaudvar, végállomás következik a kettes metrón, én off, majd írok :)

 

img_20220118_122459_162.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr5316817684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása