Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Megtartom
2022. február 28. írta: Egon, az egér

Megtartom

meg egyebek :)

Szombaton voltunk telkezni. Amíg lemosópermeteztem, meg a folytontermő málnát metszettem, addig a csajom ültetett Kelvedon csodáját, meg fokhagymát és hagymát.

csoda.jpg

Hát én megtartom ezt a csajszit :)

Aztán délután filmnézés Cinivel hármasban, majd kimaxoltuk a make love not war hétvégét :) Vasárnap délelőtt kikapcsolódásként elugrottunk egyet kávézni is. Nekem kicsit furcsa volt, hogy erős, olaszos pörkölésű kávét adtak egy specialty coffeeban, de igazából szeretem az olaszos pörkölésű kávét is, a csajomnak meg kifejezetten tetszett.

kaveszunet.jpg

Nagyon kimaxoltam ezt a hétvégét. Vasárnap délután elvittem a Délibe, aztán elugrottam a Kosciuszkóba, meghívtak a keresztfiam meg a nemkeresztlányom születésnapjára. Két hónapja nem láttam őket, jó volt velük újra találkozni. Velük minden rendben, én elmeséltem, hogy mi minden történt velem, hogy kirúgtak a zenekaromból meg hogy operálták a térdemet, meg hogy írom a nagydoktorimat (már 200 oldal felett járok :) ) 

Cicával minden posztot el lehet adni. Meg Tádéval is :)

szulinap.jpgtade.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr6517767846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása