Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Ahogy az szokott lenni
2022. február 21. írta: Egon, az egér

Ahogy az szokott lenni

2001. szeptember 10-én reggel nyolckor leadtam egy jó nagy paksamétát az ELTE TTK doktori iskolájának az ügyintézőjénél, és ezzel hivatalosan is elindítottam a doktori eljárás folyamatát, amelynek eredményeképpen aztán PhD fokozatot szereztem.

Másnap meg porig rombolták az arab terroristák a WTC két tornyát. 


lyr.jpg

Vacakol a térdem. Lehet, hogy múlt hétvégén meg is erőltettem egy picit Pécsen, de valószínűbb, hogy egy ártalmatlan torokgyulladás baktériumai húzódtak rá az operált térdemre. Vagy így, vagy úgy, de múlt hét hétfő este még a csajomnál aludtam, aztán kedd délutánra olyan bucira dagadt a térdem, hogy taxival kellett bemennem a dokihoz, ott meg tolókocsiban vittek fel a másodikra, a doki 75 ml folyadékot csapolt le a térdemből. Kaptam antibiotikumot, gyulladáscsökkentőt, most már bicegve tudok járni, úgyhogy ma este megint megyek a csajomhoz, egy hete nem láttam, nagyon szép estét fogunk eltölteni, remélhetőleg.

Holnap meg kitör az orosz-ukrán háború.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr9917699964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.02.21. 11:44:33

"doki 75 ml folyadékot csapolt le"
minek iszik aki nem bírja !? :-)

amúgy tökjó ez a csúsztatás, hogy mi miért következik a történelemben :-)

God Harald 2022.02.21. 12:48:51

Ez szép, hangulatos tér Pécsett!

Egon, az egér · https://egonazeger.blog.hu/ 2022.02.21. 14:55:18

@Lorrh: Ja, van is egy ilyen lap, hogy a medencébe fulladt emberek száma hogyn korrelál azzal, hogy Nicolas Cage hány filmben szerepelt :P
www.tylervigen.com/spurious-correlations

De ha a ruszkik tényleg holnap támadnak, akkor tuti, hogy megjelenik az FBI nálam, hogy én meg aztat honnan tuttam :P

@God Harald: Jaja, déli, szélárnyékos, szuper hely. Meg a csajom fotózta, ő tud fotózni velem ellentétben :) Csak messengeren küldte át, az egy picit lebutítja a felbontást.

Lorrh 2022.02.22. 08:12:57

@God Harald: Pécsen!
Pé-csettinteni máshol kell.

Lorrh 2022.02.23. 10:49:38

@God Harald: érveid súlya alatt meghajolok :-)

God Harald 2022.02.26. 09:55:11

@Lorrh: nem is vitaindítónak szántam!:)

God Harald 2022.02.26. 10:22:52

@God Harald: :) helyett természetesen :(
süti beállítások módosítása