Egon, az egér

Blogposztok az egérlyukból

Társas magány
2021. október 02. írta: Egon, az egér

Társas magány

Ma délután kedvem támadt kimenni a Margitszigetre. Igaz, hogy reggel már futottam három kört, de úgy éreztem, hogy kell még egy pici belőle.

 

Mindig is tudtam, hogy a Margitsziget teli van őrültekkel, de most először tapasztaltam meg közelebbről. Itt áll előttem 40-50 ember, átlagemberektől kezdve goásokig és kisnyugdíjasokig, és táncolnak egy DJ zenéjére. Egész szürreális, de pont jó díszlet a ma délutáni társas magányomhoz.

 16331884585653228820197994939215.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://egonazeger.blog.hu/api/trackback/id/tr7216706816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása